Nissan Leaf 24 кВт
за 11 111$

Акція до кінця липня. Надішліть запит, для отримання повної детальної інформації про умови придбання електромобіля Nissan Leaf 24 кВт за акційною ціною.

Nissan Leaf 24 кВт - пересувайтеся за ціною від 10 копійок за кілометр

Модифікації Nissan Leaf

Існує чотири основні модифікації Nissan Leaf: перше покоління Nissan Leaf 24 кВт до 2013 г, Nissan Leaf 24 кВт з 2013 р, Nissan Leaf 30 кВт і Nissan Leaf 2018 40 кВт другого покоління.

Найбільш продаваною на сьогодні моделлю є Nissan Leaf 24 кВт, що випускається з 2013 року. Переважно це автомобілі з США з пробігом, оскільки вони на порядок дешевше нових через отримання дотацій при покупці першими власниками. Високий попит на електромобілі з пробігом пояснюється тим, що знос у них значно менше, ніж в автомобілях з двигуном внутрішнього згоряння: електродвигуну, інвертору і посиленій ходовій властиві відносно висока зносостійкість. Акумулятор, який дозволяє проїжджати в середньому 7-8 кілометрів на 1 кВт · год, як правило втрачає 2-3% своєї ємності щорічно і в перспективі змінюється на акумулятор з ємністю близько 95% за 2500 - 3500$.

Nissan Leaf 30 кВт зовні той же Nissan Leaf 24 кВт, але з більшою ємністю батареї. Відрізняються вони VIN кодом: у 24 кВт на початку AZ0, у 30 кВт - BZ0. Nissan Leaf з батарей в 30 кВт · год проїжджають трохи більше ліфів другого покоління: для ліфів з пробігом додаткових 6 кВт · год дають ще близько 40 кілометрів пробігу.

Nissan Leaf 2018 (друге покоління) з ємністю батареї 40 кВт · год проїжджають на одному заряді 270-340км, але такі автомобілі на сьогодні продаються або новими або c зовсім невеликим пробігом, тому їх ціна починається від 31 000 $.

Модифікація Nissan Leaf до 2013 року (на початку VIN коду Z0) - на сьогодні проїжджає на одному заряді в середньому 60-80 км, тому для потенційних покупців даної модифікації одразу постала проблема заміни акумулятора.

Переваги Nissan Leaf 24 кВт

Основна перевага електромобіля Nissan Leaf - це економність. При спокійній економній їзді Ліф дозволяє проїжджати на 1 кВт · год до 9 кілометрів. З урахуванням втрат при зарядці виходить приблизно 10 копійок. При зарядці за звичайним тарифом вартість одного кілометра вдвічі вище.

Друга важлива перевага - високий попит на вторинному ринку. Іншими словами, якщо ви вирішите перепродати свій Leaf, то в грошах ви нічого не втратите, а швидше за все навіть зможете заробити. За статистикою більше 98% наших клієнтів і не думають розлучатися зі своїм електромобілем.

Основною причиною покупки, мабуть, є високий рівень водійського комфорту Nissan Leaf: відсутність мікровібрацій, тиша в салоні, висока маневровість і можливість прискорюватися до 60 км / год за 5 секунд. Запишіться на безкоштовний тест-драйв в нашому салоні і переконайтеся в цьому самі.

Крім цього важливо враховувати низьку вартість технічного обслуговування електрокара. Згідно з інструкцією користувача, кожні два роки або 30 тисяч миль (48 тис. км) необхідно міняти гальмівну рідину, фільтр салону, перевіряти та при необхідності міняти масло в редукторі. Завдяки рекуперації (підзарядці завдяки "гальмуванню двигуном"), гальмівні диски мають значно довший термін експлуатації у порівнянні з автомобілями з ДВЗ.

Запас ходу Nissan Leaf і акумулятор

В цілому витрата Nissan Leaf розраховується за формулою : "((С - С 1) - З 2) * D", де С - номінальна ємність батареї, С 1 - невикористаний запас батареї (2,7 кВт · год для Nissan Leaf 24 кВт), С 2 - знос батареї (у відсотках) і D - кількість кілометрів, проїжджаємо на 1 кВт · год (≈7,5 км при звичайній їзді і ≈8,5 км при економною). При економній їзді для Nissan Leaf з акумулятором 24 кВт · год і зносом батареї 10% виходить: ((24 - 2,7) - 10%) * 8,5 = 163 км і (24 - 2,7) - 10%) * 7,5 = 144 км для звичайної.

Електромобіль Nissan Leaf 24 кВт створений з розрахунком на те, що середньостатистичний водій проїжджає не більше 60 - 80 кілометрів на день, чого вистачає для більш 90% поїздок. Запас ходу Ніссан Ліф до 160 кілометрів на одному заряді без проблем покриває цю потребу. Пересування за ціною 10 - 20 копійок за кілометр на коротких відстанях з надлишком компенсує незручності пересування від однієї швидкісної зарядки до іншої при поїздках на дальні відстані. Хоча незручність швидкої зарядки доволі умовна: кожну хвилину така зарядка додає 5 кілометрів до пробігу. Враховуючи доступну ціну, Nissan Leaf як другий автомобіль просто незамінний.

Концерн Nissan для своїх електромобілів використовує акумулятори японського виробника AESC, на які дає 8 років гарантії без обмеження працездатності. Це означає, що протягом перших 8 років при поломці батареї вона буде безкоштовно замінена, але батарея працюватиме навіть після закінчення гарантійного терміну, трохи втрачаючи свою ємність. Знос батареї у Leaf 24 кВт першого покоління складає приблизно 3% на рік в перші 2-3 роки, і з часом сповільнюється до 1-2% на рік. У деяких випадках існує можливість заміни одного з 48 модулів батареї для збільшення її загальної ємності.

Альтернативи Nissan Leaf

Найближчими альтернативами Nissan Leaf є паралельний плагін-гібрид Chevrolet Volt (запас ходу на електротязі до 85 км + 590 км завдяки ДВЗ), електромобіль BMW i3, послідовний плагін-гібрид BMW i3 REX (запас ходу на електротязі до 180 км + 150 км за рахунок генератора) і електромобіль Fiat 500e (запас ходу аналогічний Nissan Leaf).

Способи і вартість зарядки електромобіля

Один з найоптимальніших способів зарядки - це участь в інвестиційній програмі з розвитку зарядних станцій "ElectroUA", що дасть змогу не лише заряджати свій електромобіль на будь-якій суспільній зарядній станції в нашій мережі за ціною електрики 2,5 грн за 1 кВт · год без плати за простій (плата, стягується за блокування місця для інших автомобілів після завершення зарядки), а й отримувати дохід від 90 $ щомісяця за кожен інвестиційний пакет.

Якщо говорити про домашню зарядку, то для мешканців приватних і багатоповерхових будинків найоптимальніший варіант - це зарядка в нічний час від звичайної розетки (перехідник йде в комплекті з автомобілем). Для жителів багатоповерхівок існує можливість виведення кабелю з квартири на будь-якому поверсі, або з під'їзду окремим лічильником. Вартість повної зарядки за нічним тарифом коштує близько 20 гривень, за денним - близько 40. Стандартний зарядний пристрій видає 3,3 кВт, а отже тривалість зарядки становить 6-8 годин.

Для приватних будинків і підприємств з електромережею в 40А існує можливість встановити зарядний пристрій, здатний видавати 6,6 кВт і заряджати Ніссан Ліф за 3-4 години.

Громадські зарядні станції бувають в основному двох типів: J1772 6,6 кВт (Тип 1) і швидкі суперчардж CHAdeMO (чадемо), які видають 20-50 кВт на годину і заряджають батарею на 80% за півгодини (на електромобілі має бути окремий порт для швидкісної зарядки). Вартість зарядки в різних мережах громадських зарядних станцій зазвичай прив'язана до часу зарядки і на J1772 в середньому коштує 1 грн / хв, на CHAdeMO 20 кВт - 2 грн / хв і CHAdeMO 40 кВт - 4 грн / хв.

Мережа зарядних станцій "ElectroUA"

Заробляйте від 24% річних інвестуючи в одну найбільших мереж зарядних станцій України. Подробиці на сторінці інвестиції в мережу ElectroUA.

24% річних у валюті
Програма “e-Taxi”
Замовити зворотній дзвінок