Nissan Leaf 24 кВт
за 11 111$

Акція до кінця липня. Надішліть запит, для отримання повної детальної інформації про умови придбання електромобіля Nissan Leaf 24 кВт за акційною ціною.

Nissan Leaf 24 кВт - пересувайтеся за ціною від 10 копійок за кілометр

Модифікації Nissan Leaf

Існує чотири основні модифікації Nissan Leaf: перше покоління Nissan Leaf 24 кВт до 2013 г, Nissan Leaf 24 кВт з 2013 р, Nissan Leaf 30 кВт і Nissan Leaf 2018 40 кВт другого покоління.

Найбільш продаваною на сьогодні моделлю є Nissan Leaf 24 кВт, що випускається з 2013 року. В основному це автомобілі з США з пробігом, так як вони на порядок дешевше нових за рахунок отримання дотацій при покупці першими власниками. Високий попит на електромобілі з пробігом пояснюється тим, що знос у них на багато менше , ніж у автомобілів з двигуном внутрішнього згоряння: електродвигуна, инвертору і посиленою ходової властиві відносно висока зносостійкість. Акумулятор, який дозволяє проїжджати в середньому 7-8 кілометрів на 1 кВт · год, як правило втрачає 2-3% своєї ємності щорічно і в перспективі змінюється на акумулятор з ємністю близько 95% за 2500 - 3500$.

Nissan Leaf 30 кВт зовні той же Nissan Leaf 24 кВт, але з більшою ємністю батареї. Відрізняються вони VIN кодом: у 24 кВт на початку AZ0, у 30 кВт - BZ0. Nissan Leaf з батарей в 30 кВт · год проїжджають трохи більше ліфів другого покоління: для ліфів з пробігом додаткових 6 кВт · год дають ще близько 40 кілометрів пробігу.

Nissan Leaf 2018 (друге покоління) з ємністю батареї 40 кВт · год проїжджають на одному заряді 270-340км, але такі автомобілі на сьогодні продаються або новими або c зовсім невеликим пробігом, тому їх ціна починається від 31 000 $.

Модификация Nissan Leaf до 2013 года (в начале VIN кода Z0) - на сегодняшний день проезжают на одном заряде в среднем 60-80 км, поэтому для потенциальных покупателей данной модификации с самого начала стоит проблема замены аккумулятора.

Переваги Nissan Leaf 24 кВт

Основна перевага електромобіля Ніссан Ліф - це економічність . При спокійній економною їзді Ліф дозволяє проїжджати на 1 кВт · год до 9 кілометрів. При зарядці електрокара за нічним тарифом 0,84 гривні за 1 кВт · год вартість пересування виходить близько 9 копійок за 1 кілометр. З урахуванням втрат при зарядці виходить порядком 10 копійок. При зарядці по звичайному тарифу вартість одного кілометра в 2 рази вище.

Друга важлива перевага - високий попит на вторинному ринку. Іншими словами, якщо ви вирішите перепродати свій Leaf, то в грошах ви нічого не втратите, а швидше за все навіть зможете заробити. За статистикою більше 98% наших клієнтів і не думають розлучатися зі своїм електромобілем.

Основною причиною покупки, мабуть, є високий рівень водійської комфорту Nissan Leaf: відсутність мікровібрацій, тиша в салоні, висока маневреність і можливість прискорюватися до 60 км / год за 5 секунд. Запишіться на безкоштовний тест-драйв в нашому салоні і переконайтеся в цьому самі.

Крім цього важливо враховувати низька вартість технічного обслуговування електрокара. Згідно з інструкцією користувача кожні два роки або 30 тисяч миль (48 тис. Км.) Необхідно міняти гальмівну рідину, фільтр салону, перевіряти і при необхідності міняти масло в редукторі. Завдяки рекуперації (підзарядка за рахунок "гальмування двигуном") гальмівні диски мають на порядок вищий термін експлуатації щодо автомобілів з ДВС.

Запас ходу Nissan Leaf і акумулятор

В цілому витрата Nissan Leaf розраховується за формулою : "((С - С 1) - З 2) * D", де С - номінальна ємність батареї, С 1 - невикористаний запас батареї (2,7 кВт · год для Nissan Leaf 24 кВт), С 2 - знос батареї (у відсотках) і D - кількість кілометрів, проїжджаємо на 1 кВт · год (≈7,5 км при звичайній їзді і ≈8,5 км при економною). При економною їзді для Nissan Leaf з акумулятором 24 кВт · год і зносом батареї 10% виходить: ((24 - 2,7) - 10%) * 8,5 = 163 км і (24 - 2,7) - 10%) * 7,5 = 144 км для звичайної.

Електромобіль Nissan Leaf 24 кВт створений з розрахунком на те, що середньостатистичний водій проїжджає не більше 60 - 80 кілометрів на день, чого вистачає для більш 90% поїздок. Запас ходу Ніссан Ліф до 160 кілометрів на одному заряді без проблем покриває цю потребу. Пересування по ціні 10 - 20 копійок за кілометр на коротких відстанях з запасом компенсує незручності пересування від однієї швидкісної зарядки до іншої при їзді на дальні відстані. Хоча незручність швидкої зарядки досить умовно: кожну хвилину така зарядка додає 5 кілометрів до пробігу. З урахуванням доступної ціни Nissan Leaf в якості другого автомобіля просто незамінний.

Концерн Nissan для своїх електромобілів використовує акумулятори японського виробника AESC, на які дає гарантію в 8 років без обмеження працездатності. Це означає, що протягом перших 8 років при поломки батареї вона буде безкоштовно замінена, але батарея буде продовжувати працювати і після закінчення гарантійного терміну, трохи втрачаючи свою ємність. Знос батареї у Leaf 24 кВт першого покоління складає порядком 3% в рік в перші 2-3 роки і з часом сповільнюється до 1-2% на рік. У деяких випадках існує можливість заміни одного з 48 модулів батареї для збільшення її загальної ємності.

Альтернативи Nissan Leaf

Найближчими альтернативами Nissan Leaf є заряджається паралельний плаг-ін гібрид Chevrolet Volt (запас ходу на електротязі до 85 км + 590 км за рахунок ДВС), електромобіль BMW i3, послідовний плаг-ін гібрид BMW i3 REX (запас ходу на електротязі до 180 км + 150 км за рахунок генератора) і електромобіль Fiat 500e (запас ходу аналогічний Ніссану Ліф).

Способи і вартість зарядки електромобіля

Один з найбільш оптимальних способів зарядки - це участь в інвестиційній програмі з розвитку зарядних станцій "ElectroUA", що дозволить не тільки заряджати свій електромобіль на будь-якій суспільній зарядної станції в нашій мережі за ціною електрики 2,5 грн за 1 кВт · год без плати за простій (плата, стягується за блокування місця для інших автомобілів після завершення зарядки), а й отримувати дохід від 90 $ щомісяця за кожен інвестиційний пакет.

Якщо говорити про домашню зарядці, то в цілому не важливо, живете ви в приватному будинку або в багатоповерховому, в будь-якому випадку для вас найоптимальніший варіант - це зарядка в нічний час йде в комплекті зарядним пристроєм від звичайної розетки. Для жителів багатоповерхових будинків існує можливість виведення кабелю з квартири на будь-якому поверсі, або з парадного окремим лічильником. Вартість повної зарядки за нічним тарифом обходиться близько 20 гривень, за денним близько 40. Стандартний зарядний пристрій видає 3,3 кВт, таким чином тривалість зарядки становить 6-8 годин.

Для приватних будинків і підприємств з електромережею в 40А існує можливість встановити зарядний пристрій, здатний видавати 6,6 кВт і заряджати Ніссан Ліф за 3-4 години.

Громадські зарядні станції бувають в основному двох типів: J1772 6,6 кВт (Тип 1) і швидкі суперчардж CHAdeMO (чадемо), які видають 20-50 кВт на годину і заряджають батарею на 80% за півгодини ( на електромобілі повинен бути присутнім окремий порт для швидкісної зарядки). Вартість зарядки в різних мережах громадських зарядних станцій зазвичай прив'язана до часу зарядки і на J1772 в середньому коштує 1 грн / хв, на CHAdeMO 20 кВт - 2 грн / хв і CHAdeMO 40 кВт - 4 грн / хв.

Мережа зарядних станцій "ElectroUA"

Заробляйте від 24% відсотків річних інвестуючи в одну з найбільших мереж зарядних станції України. Подробиці на сторінці інвестиції в мережу ElectroUA.

24% річних у валюті
Програма “e-Taxi”
Замовити зворотній дзвінок